shaklee

shaklee

20 September 2013

Vitamin asas untuk badan langsing dan sihat

Untuk proses kurus dan melansingkan badan. Shaklee ada menawarkan set makanan tambahan bagi tujuan untuk kurangkan berat badan tapi yang penting lebih menyihatkan badan. Set ini menjalankan 3 proses. Ramai yang sudah mencuba dan merasai perbezaannya.

 Konsep tersebut adalah 3B iaitu Bakar, Buang, Bina

1. Bakar
Produk: LECITHIN/ OMEGA GUARD

Fungsi : Bertindak sebagai pemecah dan pembakar lemak/kolestrol.

lecithin ini adalah "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat dengan lemak. Dalam perkataan ringkasnya, ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah. Dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane. Kenapa boleh jadi macam tue? Kerana lecitihin ini sendiri adalah lemak tetapi lemak yang baik tau. Lecithin ini tidak boleh dihasilkan oleh badan kita tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan kita

2. Buang
Produk: ALFALFA/HERB LAX


Fungsi:membuang lemak, toksin dalam badan

Fungsi lebih dikenali Detox. Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Ramai yang tidak tahu kunci asas untuk kurus adalah detox. Bagi mereka yang tidak mengalami masalah sembelit boleh cuba Alfalfa. Herb-lax pula sesuai untuk mereka yang mengalami masalah sembelit.

3. BINA
Produk: CINCH/SOY PROTEIN

Fungsi: bina otot
Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan iaitu menjadikan anda sentiasa kenyang dan menjaga otot bebas lemak.
 
Sebarang pertanyaan dan pembelian boleh hubungi saya 
Suliana Shah - sms/whatsapp: 019-2082821 
atau email: trulychipszone@gmail.com

Penghantaran ke Seluruh Malaysia / COD ke seluruh kawasan Bandaraya Melaka

 

No comments:

Post a Comment