shaklee

shaklee

03 July 2013

GLA Complex Shaklee Best!!



GLA Complex Shaklee mengandungi gamma linolenic acid membantu badan kita untuk membina prostaglandins -sejenis hormon yang membantu untuk menstabilkan proses badan seperti peredaran yang sihat & perlindungan dinding arteri. Minyak Borage - mengandungi 2 kali ganda GLA berbanding Evening Primrose Oil dan mudah diserap boleh badan. Minyak Biji Matahari - salah satu sumber asid lemak Omega-6 dan Vitamin E semulajadi - yang membantu untuk melindung dinding arteri dan menyokong sistem imunisasi denga cara menyeimbangkan integriti sel.


GLA Complex ini sangat membantu untuk mengawal & mengatur kitaran haid disamping melegakan sindrom pra haid atau masalah senggugut. Ia juga dapat menguatkan kuku & rambut, dan menjadikan kulit lebih sihat & berseri-seri. Kalau anda tak percaya, try la amalkan GLA Complex, confirm lepas nie anda akan bawa GLA Complex nie kemana saja.. hehehehe

 GLA Complex ini juga boleh meningkatkan kesuburan. dan kepada yang berusaha untuk hamil, boleh amalkan GLA Complex ini dalam diet harian mereka. Kepada yang meniti hari bahagia, apa kata amalkan GLA Complex sebelum hari bahagia anda, insyaAllah wajah anda akan lebih berseri-seri di tambah lagi dengan seri pengantin..

Sekiranya anda pengamal suplemen EPO, anda bolehlah bertukar kepada GLA Complex Shakleee hari ini kerana ianya jauh lebih baik dan yang penting ia adalah semulajadi.

Berminat?? Hubungi saya untuk dapatkan dengan harga istimewa... SMS/Whatsapp: 019-2082821/ trulychipszone@gmail.com

No comments:

Post a Comment